środa, 28 grudnia 2011

Nominowana

Kittie z bloga Cudowne lata nominowała mnie do napisania pięciu rzeczy, które lubię. Jest mi niezmiernie miło i poczułam się wyróżniona tą nominacją, dlatego postanowiłam wziąć udział w tej blogowej zabawie. Oto pięć rzeczy, które lubię, w kolejności zupełnie przypadkowej:
  1. Lubię gorące, upalne noce w mieście.
  2. Lubię długie wędrówki po górach i lasach. Czas kiedy idę i idę i idę... wciąż przed siebie, zupełnie jak w piosence: 'Idę w góry cieszyć się życiem, oddać dłoniom halnego włosy...'
  3. Lubię owoce: wszystkie, zawsze i w każdej ilości ;-)
  4. Lubię zielone liście na drzewach. Każdej wiosny, gdy się wreszcie pojawią, nie mogę się nacieszyć, że już są.
  5. Lubię pisać bloga...
Powinnam zaprosić teraz pięć kolejnych osób do napisania o sobie. Nominuję więc:
K. z bloga Do dzieci z pasją
Ewę z bloga Wczesna Edukacja Antka i Kuby
Grażkę z bloga Grażka i jej watażka
Asiami z bloga Asiami - pomysłowa mama
wkropkę z bloga Blog wkropki

Proszę potraktujcie te nominację jako wyraz mojej sympatii i jeśli nie macie ochoty pisać pięciu rzeczy, które lubicie, nie róbcie tego. Pozdrawiam serdecznie ;-)

3 komentarze:

  1. Madziu! dziękuję, jest mi strasznie strasznie miło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu,
    Serdecznie dziękuję za zaproszenie do zabawy :-) Czuję się zaszczycona ;-)

    Jeszcze raz pozdrawiam :-)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominację, jest mi bardzo miło. Niestety mam bardzo trudny czas i jakoś do blogowania nie bardzo mam siły....
    Mam nadzieję ,że jakoś sobie poukładam wszystko i wtedy wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń